کارتون های جذاب
کارتون های جذاب

کارتون های جذاب

ماجراهای ارورا و سارا

ارورا=من عصبانی اااااااااام!عصبانییییی!

سارا=آخه چرا؟

ارورا=سارا جان تو برو 5 دقیقه ی دیگه بیا من با این خانم (خواننده ی این متن)حرف خصوصی دارم.

سارا=باشه،حالا من شدم نا محرم!

ارورا=برو دیگه.

سارا=خداحافظ.

ارورا=آخه خانم جان شما که وارد وبلاگ من شدی آخه درسته نظر ندی ؟بشکنه این دست که نمک نداره،واه،واه و..................

گوینده=وهمین طور این حرف ها ادامه دارد پس برای خلاص شدن از این حرف ها نظر بده!

مجرا های ارورا و سارا

ارورا=سارا می دونی من چه قدر نظر دارم؟

سرا=نه نمی دونم!چه قدر؟

ارورا=خیلی خیلی نظر دارم.

سارا=حالا از کدوم طرف؟

ارورا=از در آخر.

اطلاعات

فرستنده=ارورا

گیرنده=شما

متن=لطفا در نظر سنجی که من گذاشتم شرکت کنید.

آدرس=بالای وبلاگ سمت چپ




شعر

درد غم هجر توبه هرکس که بگفتم

از بهر هلاک من بی چاره دعا کرد.


قانون

قانون اول وبلاگ کارتون های جذاب=نظر دادن هرگز فراموش نشه.

شعر

خداوندا،خداوندا

قرارم باش و یارم باش

جهان تاریکی محض است 

می ترسم،کنارم باش